چیکارکنم نی نیمون بچرخه تو سونو داره اذیت میکنه چیزه شیرین هم خوردم

۹ پاسخ

فقط نوشابه مشکی

بستنی بخور منم همینجور بودم بار پنج اخر بزور چرخید

من نوشابه و بستنی خوردم

یه چی ترش بخور شاید جواب بده

از الان لجبازی می‌کنه 🫣😄😅

مامانا چرا چیز شیرین میخورین بچه می‌چرخه و تکون میخوره
علتش چیه؟؟؟

چیز شیرینی خوردی چند قدمی اروم راه برو

مث مال من 😂😂انقد تنبله

نوشابه بخور راه برو

سوال های مرتبط

مامان امیرعباس مامان امیرعباس روزهای ابتدایی تولد
مامان آیان و دخملی مامان آیان و دخملی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فنقل❄️🧸 مامان فنقل❄️🧸 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان سینا مامان سینا هفته چهلم بارداری
مامان جوجه قشنگم مامان جوجه قشنگم ۲ ماهگی
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان میراث و دیار مامان میراث و دیار هفته بیستم بارداری
مامان آرتا کوچولو مامان آرتا کوچولو ۹ ماهگی