برا من خیلی دیر میگذره کی بشه بشم ۳۸ هفته انشالله
منم 🥹هنوز هیچیکار نکردم ، اصلا نمیدونم برم طبیعی یا سزارین ، کاشمر بمونم یا برم مشهد واسه زایمان ، اگه طبیعی بخوام ماما همراه پیدا نکردم ،کلی کار دیگه... بعضیا تو هفته من لباسای نی نی رو خریدن و شستن و ساکشونم آماده کردن 😭
چشم رو هم میزاری میبینی شدی ۳۷ هفته 🥹
انشاالله این چند هفته دیگه زود بگذره برات
انشالله بسلامتی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.