۳۲ هفته از بارداریم گذشت
باورم نمیشه 🥺🥺

۵ پاسخ

برا من خیلی دیر میگذره کی بشه بشم ۳۸ هفته انشالله

منم 🥹هنوز هیچیکار نکردم ، اصلا نمی‌دونم برم طبیعی یا سزارین ، کاشمر بمونم یا برم مشهد واسه زایمان ، اگه طبیعی بخوام ماما همراه پیدا نکردم ،کلی کار دیگه... بعضیا تو هفته من لباسای نی نی رو خریدن و شستن و ساکشونم آماده کردن 😭

چشم رو هم میزاری میبینی شدی ۳۷ هفته 🥹

انشاالله این چند هفته دیگه زود بگذره برات

انشالله بسلامتی

سوال های مرتبط

مامان نیک مامان نیک ۹ ماهگی
مامان سوفیا🙃 مامان سوفیا🙃 ۴ ماهگی
مامان 💙هیراد کوچولوم💙 مامان 💙هیراد کوچولوم💙 ۷ ماهگی