۳ پاسخ

منم می‌خوام بزارم همش فردا فردا میکنم😮‍💨

طبیعیه

من از وقتی دخترم بدنیا اومده ایودی دارم اولاش کاملا طبیعیه ممکنه یمدتم لکه بینی داشته باشی تا بدنت کامل عادت کنه کمه کم سه ماه طول می‌کشه ولی خب خیلی عالیه راحتی استرس بارداری نداری ولی بهداشتتو خییییلی باید رعایت کنی یعنی یکبار رابطه داشته باشی خودتو باشامپو بچه نشوری پس فرداش عفونت بیچارت می‌کنه بعد چیزای سنگین بالای ۱۰کیلو کلا بلند نکن تا یکسال حد اقل باشگاهم نرو تا دوسه ماه

سوال های مرتبط

مامان دو پسر 🧑‍🤝‍🧑 مامان دو پسر 🧑‍🤝‍🧑 ۴ سالگی