۵ پاسخ

فعلا عمو ترامپ گفته داره مذاکره میکنه با تهران
الله و اعلم!

ینی چه من خبر ندارم

شنبه🥲🥲کاش همه چی تموم بشه
اصلن کاش یه خواب باشه بیدار بشیم ازش
دوست دارم برگردیم عین اول خونمو بسازم بچمو بزرگ کنم یعنی میشه😔

هیچی نمیشه نترس

شنبه🥺

سوال های مرتبط