۴ پاسخ

انشالله

چون وارد چهارماهگی شده انتظار داری دیگه تموم بشه؟😁 حالا دوسه روزی هم صبر کن همین روزا انشالله تموم میشه

میگن از ۴ ماهگی

بچه ها با هم فرق دارن ولی یک روز میبینی دیگه گریه نمی کنه و هیچ دردی نداره

سوال های مرتبط

مامان نی‌نی مامان نی‌نی ۱ سالگی
مامان ژیکان مامان ژیکان ۱۶ ماهگی
مامان nila💜 مامان nila💜 ۱۰ ماهگی
مامان اسرا و ارکان مامان اسرا و ارکان ۱۷ ماهگی
مامان نیکا مامان نیکا ۱۴ ماهگی
مامان هانا🩷 مامان هانا🩷 ۱۰ ماهگی