رفلاکس کی تموم میشه؟

۸ پاسخ

دکتر به من گف تا ۸ ماهگی

افسانه ها میگن هیچ وقت🚶🏻‍♀️
لامصب پسر من الان ۲ ماهه تو بیداری ی قلوپ شیر نمیخوره

بچه من خوابیده مثلن یهو میبینم صدا میاد نگا میکنم شیر از دهنش اومد بیرون بیشتر وقتا هم خفه میشه با اینکه آروق میزنه وزیر سرش بلندع

میگذره همش میشه خاطره
روزای سخت گذرا ان

الان چجوریه علائمش چطوره عزیزم؟

۶ ماه

برامن که حساسیت گاوی اضافه شده به بقیه

یه سریا میگم تا ۶ ماه

سوال های مرتبط

مامان ژیکان مامان ژیکان ۱۶ ماهگی
مامان پسته پسر💙 مامان پسته پسر💙 ۹ ماهگی
مامان فسقلی خانم 🥹 مامان فسقلی خانم 🥹 ۹ ماهگی
مامان nila🧸🎀 مامان nila🧸🎀 ۷ ماهگی
مامان آرسام مامان آرسام ۴ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۴ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۰ ماهگی
مامان نیهان 💕 مامان نیهان 💕 ۱۶ ماهگی
مامان غزل و محمد طاها مامان غزل و محمد طاها ۵ ماهگی