رفلاکس در بدترین حالت کی تموم میشه؟ 🙏😭

۵ پاسخ

دکتربه من گفت تادوسالگی شایدادامه داشته باشه ولی وقتی غذاخوربشه کمترمیشه

زود غذا خورش کن با مشورت دکتر

دکتر پسرم گفت ۶, ماهگی

۵ ماهگی خوب میشه از وقتی بهش فرنی میدم خیلی بهتره

حالاها ادامه داره ولی کمتر میشه..غذاخور بشه خیلی بهتر میشه

سوال های مرتبط

مامان ژیکان مامان ژیکان ۱۶ ماهگی
مامان nila💜 مامان nila💜 ۱۰ ماهگی
مامان پسته پسر💙 مامان پسته پسر💙 ۹ ماهگی
مامان فسقلی خانم 🥹 مامان فسقلی خانم 🥹 ۹ ماهگی
مامان nila🧸🎀 مامان nila🧸🎀 ۷ ماهگی
مامان آرسام مامان آرسام ۴ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۴ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۰ ماهگی
مامان غزل و محمد طاها مامان غزل و محمد طاها ۵ ماهگی
مامان عسلام مامان عسلام ۵ ماهگی