کی تموم میشه این رفلاکس😩

۴ پاسخ

اگه الان شدیده تا ۴ ۵ ماهگی تموم میشه

میگن تا ۹ ماهگی 😭😭😭🤦‍♀️ مشخص نیست کی خوب شه

دختر من حساسیت ب پروتئین گاوی داره رفلاکس داره خیلی بی قراری میکنه🥲

معلوم نیست😅پسر من تو چهار ماهگی شدت گرفت

سوال های مرتبط

مامان پسته پسر💙 مامان پسته پسر💙 ۹ ماهگی
مامان هلیا وهایلین مامان هلیا وهایلین ۴ ماهگی
مامان ژیکان مامان ژیکان ۱۶ ماهگی
مامان nila💜 مامان nila💜 ۱۰ ماهگی
مامان فسقلی خانم 🥹 مامان فسقلی خانم 🥹 ۹ ماهگی
مامان nila🧸🎀 مامان nila🧸🎀 ۷ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۴ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۰ ماهگی