رفلاکس کوفتی کی تموم میشه

۱۰ پاسخ

پسرمن پنج شش ماهگی خوب شد

۱ماهه تموم شده دیگه پسرم کرده بود مخصوصا وقتی دندون‌ درمیورد بیشترم می‌شد لعنت بهش 🙂

دختر منم تازه رفلاکسش شدید تر شده
خیلی سخته این رفلاکس لعنتی

فک نکنم ب این زودیا تموم شه .ما ک ساییده شدیم

ما كه هنوز تو اوجيم 😅😅

پسر من رفلاکسش تازه عود کرده

برپسرمن تا۷ماهگی بود

ما که هنوز درگیریم

تا چهار ماه نهایتا میگن ۶ ماه

مگه هنوز داره ؟؟؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان 🌷..دیانا..🌷 مامان 🌷..دیانا..🌷 ۸ ماهگی
مامان ژیکان مامان ژیکان ۱۶ ماهگی
مامان nila💜 مامان nila💜 ۱۰ ماهگی
مامان پسته پسر💙 مامان پسته پسر💙 ۹ ماهگی
مامان فسقلی خانم 🥹 مامان فسقلی خانم 🥹 ۹ ماهگی
مامان آرسام مامان آرسام ۴ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۴ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۰ ماهگی
مامان نیهان 💕 مامان نیهان 💕 ۱۶ ماهگی
مامان غزل و محمد طاها مامان غزل و محمد طاها ۵ ماهگی