رفلاکس کی تموم میشه خسته شدیم،

۷ پاسخ

تو شیب بچه رو بغل کن تو شیب بخابونش با هم براس تشک رفلاکس بگیر
اروغشو خوب بگیر

عزیزم موقع شیر دادن باید نیمه نشسته بگیریش اگه کاملا صاف باشه ریفلاکسش تشدید میشه

برا منم بهتر شده بود واکسن دوماهگی زدم بدتر شد و ادامه دارد این داستان

بدتر شده بهتر نشده 🥲

دخترم داره می ه 4 ماه خدایا، جدا کی رفلاکس وکولیک تموم میشه تو بچه ها؟

تموم نمیشهههه ناله هه گریه ها تموم نمیشههههههه دلت صابون نرن اینا نق نقوووو باقی خواهند ماند

تازه ب اوجش رسید

سوال های مرتبط

مامان ژیکان مامان ژیکان ۱۶ ماهگی
مامان nila💜 مامان nila💜 ۱۰ ماهگی
مامان پسته پسر💙 مامان پسته پسر💙 ۹ ماهگی
مامان فسقلی خانم 🥹 مامان فسقلی خانم 🥹 ۹ ماهگی
مامان nila🧸🎀 مامان nila🧸🎀 ۷ ماهگی
مامان آرسام مامان آرسام ۴ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۴ ماهگی
مامان نیهان 💕 مامان نیهان 💕 ۱۶ ماهگی
مامان غزل و محمد طاها مامان غزل و محمد طاها ۵ ماهگی