پس این رفلاکس کوفتی کی تمام میشه

۲ پاسخ

تا زمانی ک غذا بخورن بشینن ک این اسید معده هی نیاد بالا پسر اول من تا ۸ ماهگیم همراهش بود

معلوم نیست زهر مار تمومی نداره😭دیشب دخترم جلو چشام رف انقد از پشت زده مامانم زنده شد میگم رف جلو چشام 😭انقد بالا میاره فقط دعا میکنم این رفلاکس دخترم از بین بره بره دیگ‌برنگرده

سوال های مرتبط

مامان nila🧸🎀 مامان nila🧸🎀 ۷ ماهگی
مامان رادمان مامان رادمان ۴ ماهگی
مامان 🌷..دیانا..🌷 مامان 🌷..دیانا..🌷 ۷ ماهگی