۷ پاسخ

دخترعمه ام جایی کارمیکنه میگه بایه جلسه سفیدسفیدمیشه هزینه اشم ۱۳ملیونه میگه عالی میشه

برو لیزر

ببین یه چی هست مث لیزر اما مخصوص سفید کردن بکینی دوستم میره جلسه ۸۵۰ میگه خیلی خوبه
خود لیزر هم دو الا سه درجه سفید میکنه

اولا که شیو سیاه میکنه اگه امکان رفتن لیزر برات نیست از موبر و نوره استفاده کن
بعدش ماسک بیکینی
ابرسانی که به صورتت میزنی

اول اینکه خوده شیو باعث سیاه شدن میشه
حتما لیزر کن بیکینی رو چون خوده لیزر دو الی سه درجه روشن میکنه
بعدا اینکه من تعریف سفید کننده بیکینی مارک (مویام ) رو خیلی شنیدم . چندتا از دوستام از دیجی کالا خریدن. خودم امتحان نکردم ولی بعد از لیزر از اونم استفاده کنی جواب میده حتما.

دیگه فکر نکنم بعد بچه سفید بشه:(
واسه من سفییییید سفیید بود از بدنمم بهتر
ولی تو بارداری انگار جای رویش موها هی تیره و لک شد .مثل ماه گرفتگی هاله افتاد😐😐

هيچي ما هم در گيرشيم
ولي ميگن ليزر حيلي خوبه

سوال های مرتبط