من اپلاسیون میکردم راضی بودم ولی چون دیگه با پسرم وقتشو ندارم الان لیزر میرم و خیلی راضیم
نوره زرنیخ دار بزن خوبه
موم وکس اینام عالیه دیرم درمیاد
موبرو اسپری اینام بدک نیست ولی زود درمیاد
نوره بزن سفید میکنه نرم ک خاصیت درمانی ام داره
موم خیلی خوبه ولی لامصب درد داره 😫😫
زیر بغل رو میزنم به زور ولی بیکینی نمیتونم خودم 🥴
همون ژیلت یا موبر
نوره هم خوبه ولی بوش تا چند روز از بدنت و حموم نمیره😑😑😑😑
وگرنه من یه بار زدم خیلی طول کشید در بیاد
ژیلت عزیزم
نوره
موم
اسپری بخرررررر
موبرم خوبه
والا ما لیزر هم کردیم بی صاحاب باز درمیاد .
پودر موبر استفاده کن هم نرم میکنه هم سفید
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.