۱۰ پاسخ

من اپلاسیون میکردم راضی بودم ولی چون دیگه با پسرم وقتشو ندارم الان لیزر میرم و خیلی راضیم

نوره زرنیخ دار بزن خوبه

موم وکس اینام عالیه دیرم درمیاد
موبرو اسپری اینام بدک نیست ولی زود درمیاد

نوره بزن سفید میکنه نرم ک خاصیت درمانی ام داره

موم خیلی خوبه ولی لامصب درد داره 😫😫
زیر بغل رو میزنم به زور ولی بیکینی نمیتونم خودم 🥴
همون ژیلت یا موبر
نوره هم خوبه ولی بوش تا چند روز از بدنت و حموم نمیره😑😑😑😑
وگرنه من یه بار زدم خیلی طول کشید در بیاد

ژیلت عزیزم

نوره
موم

اسپری بخرررررر
موبرم خوبه

والا ما لیزر هم کردیم بی صاحاب باز درمیاد .

پودر موبر استفاده کن هم نرم میکنه هم سفید

سوال های مرتبط