من بدنم وصورتم جوش میزد سن توکه بودم سدروباماست تازه وآبلیمومث خمیردزست میکردم میزدم روپوستم بعدنیم ساعت میشستم تویک هفته پوستم صاف صاف میشد
نازی آخر چیکار کردی با شوهرت سر اون قضیه؟
راکوتان خیلی برا جوش تعریفشو شنیدم
منم افتضاح بودم،دکتر رفته بودم تقریبا ۴ سال پیش،آزمایش برام نوشت دادم،گفت فقط باید الان قرص راکوتان بخوری،بقیه چیزا فایده نداره، راست هم میگفت،من همه چی امتحان کرده بودم،دیگه برام آزمایش کبد نوشت،چون راکوتان رو کبد تاثیر داره،باید ماه به ماه آزمایش کبد بِدی ببینی که کبدت خدای نکرده آسیب ندیده باشه...که خداروشکر تقریبا نزدیک ۹ ماه روی قانون استفاده کردم قشنگ تاثیر گذاشت ، حتی جای جوشهای قدیمی هم از بین رفتن،الان که دیگه اصلا جوش نمیزنم،به معنای واقعی راحت شدم😁
ببین عزیزم من صورتم پر بود از جوش اگه عکسام رو پیدا کنم میفرستم ببینی چطور بود فقط رفتم زالو درمانی خیلی خوب بود اگه از زالو میترسی حجامت الان بهاره فصلشم هست یبار بهار یبار پاییز برو
بعد روتین پوستی مخصوص صورتت رو داشته باش
باید چربی پوستت و با تونر و تونیک و آبرسان و مرطوب کننده کنترل کنی عزیزم بیرون هم همیشه ضد آفتاب بزنی
روتین پوستی داشته باش
قند و ایناهم زیاد نخور
محصولاتی هم استفاده کن که ضدجوش باشن
من انلاین شاپ دارم محصولات سیمپل بهتزینن
وکرم اسید واتر جت که هم ابرسانه هم نمیذاره جوش بزنی بهترینه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.