فرزند پروری پوشک شیر خشک زایمان بارداری

تصویر
۳ پاسخ

صد در صد فول بادی برو عزیزم
من دو سال پیش رفتم فول بادی ۱۲ جلسه
دیگه بعد باردار شدم و تا الان هنوز نرفتم اصلا هیچی مو ندارم راحتم

منم مجرد بودم میرفتم زیر بغل و اونجا هنوزم ک هنوزم زیر بغلم مو درنمیاره ولی اونجام مثل قبله چون هربار بعد چندمدت باید بری شارژ کنی

ربطی ب غدد لنفاوی نداره اصن
من چندسال پیش رفتم زیر بغل از همه زودتر نتیجه میبینی
من ک هنوز مو در نیاورده
روشنترم میشه چون ریشه ی مو داخلش نیس

سوال های مرتبط

مامان 🩵🦔 🩵 مامان 🩵🦔 🩵 ۱ سالگی
مامان 🩵🦔 🩵 مامان 🩵🦔 🩵 ۱ سالگی
مامان نی نی خوشگله مامان نی نی خوشگله ۱ سالگی