۱ پاسخ

سلام عزیزم به جای شیاف شربت ایبوپروفن بده هر ۶ ساعت ۳ سی سی من وهر ۴ ساعت ۳ سی سی پاراکید باهم تا دو روز بده تبش کنترل میشه من اینجوری تبش رو میارم پایین فقط گوشی بزار رو زنگ که قاطی نکنی سر وقت بهش شربت هاشو بدی

سوال های مرتبط