سلام دوستان ممکنه سونو انتی من رو تفسیر کنین

تصویر
۴ پاسخ

خوبه عزیزم برای من گفت پسره پسر شد هر دوبار تشخیصش عالیع این دکتر

ایشالله هرچی که دوست داری همون بشه ولی من جاریم با این ضربان قلب بچش پسر شد

به نظر من همه چی نرماله ،جنسیت جنین رو حدس نزد

خوبه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان نیل ماه 🥰👩‍🍼 مامان نیل ماه 🥰👩‍🍼 ۷ ماهگی
مامان علیسان علیهان مامان علیسان علیهان ۱ ماهگی
مامان هدیه اهل بیت مامان هدیه اهل بیت هفته هجدهم بارداری
مامان رهام و برسام مامان رهام و برسام هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجه🐥💙🤰 مامان جوجه🐥💙🤰 هفته بیست‌وهفتم بارداری