نگران نباش عزیزم طبیعیه منم اینجوری ام امروز اینقدر نگران بودم رفتم دکتر خداروشکر نی نی سالم بود
من که از اول نداشتم چی ادم همش نگران میشه ولی دیگه هفتت رفته بالا نگران نباش
طبیعیه نگرانیت منم همینطور بودم ولی دیگه تو هفته ای هستی که علائمت کم میشه
دیگه ماه میده بالاتر کم تر میشه تا قطع شه عزیزم نگران نباش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.