تا یه روز حالت تهوع ندارم نگران میشم🥲

تصویر
۴ پاسخ

نگران نباش عزیزم طبیعیه منم اینجوری ام امروز اینقدر نگران بودم رفتم دکتر خداروشکر نی نی سالم بود

من که از اول نداشتم چی ادم همش نگران میشه ولی دیگه هفتت رفته بالا نگران نباش

طبیعیه نگرانیت منم همینطور بودم ولی دیگه تو هفته ای هستی که علائمت کم میشه

دیگه ماه میده بالاتر کم تر میشه تا قطع شه عزیزم نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوشولو مامان نی نی کوشولو هفته سی‌وچهارم بارداری