عزیزم شما چون تلکو نامه سزارین داده بود دیگه هم رفتی بیمارستان سریع کاراتو کردن بردن اتاق عمل دیگه اره؟ یا گفتن درد طبیعی بکش اول
عزیزم بیمارستان ثامن چیا لوازم دادن بهت و برای داخل بیمارستان چیا لازمت میشد میشه بهم لیست بدی؟
استرس زیاد میتونه شیر و کم کنه
مایعات کافی بخور. میدونم خوابت کم شده ولی سعی کن کمک بگیری از یکی چرتای کوچولو بزنی. کمپرس گرم بزار روی سینه هات یا دوش اب گرم بگیر ماساژ بده
کلا کنار بچه بودن باعث میشه شیر ترشح کنی
تنها راهش اینه نینی میک بزنه
که اونم خسته میشه چونش جوب نداره
بدوش
مایعات و آبگوشت(بدون نخود)زیاد بخور
چای آبمیوه طبیعی شیر آبگوشت (دلستر به سرعت زیاد میکنه ولی نفخ میاره)
هر چی بیشتر بچه بخوره بهتره همون میک زدن باعث بیشتر شدنش میشه
فقط مکیدن شیر رو ریاد میکنه اگه بچتم نمیخوره خیلی بده شوهرت میک بزنه اینو دکتر به من گفت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.