۹ پاسخ

من دوسش ندارم البته چون پرسیدی میگم

اره قشنگه جز انتخابیا منم بود

کارن قشنگه اما خیلی زیاد شده...
بردیا رو هم به نظرم قدیمیه
اهورا دیار آرن اسم های پیشنهادی منه...

سورنا

اره عزیزم خیلی قشنگه

بین بردیا و کارن و اهورا موندم

اسم قشنگیه،یکی از بستگانمون این اسمو گذاشته رو پسرش،وگرنه اسم پسرمو میگرفتم بردیا

قدیمیه خیلی

اره منم اسم پسرمو گذاشتم بردیا😍

سوال های مرتبط

مامان 👑king
pranses مامان 👑king pranses هفته سی‌ونهم بارداری