تترس چیز خاصی نیست یربه خورده درست میشه
ن بابا ضربه خورده دیگ میتونی مسکن بدی واسه دردش خوب میشه خودش
اگه خیلی شدید خورده حتما ببرش دکتر جهت اطمینان قبلا پسر عمه من یه بار افتاده بود فرمون دوچرخه رفته بود تو شکمش از بیرون کاملا سالم بود از داخل خونریزی کرده بود
اونجا روده هاشه برو چک کن پاره نشده باشه خدایی نکرده
چیزی نیست چون تازه خورده زمین دردش میاد
یکم یخ بذار روش عزیزم ،نترس بنظر نمیاد اتفاق بدی افتاده باشه ،خداروشکر زخم باز نیست
اره ببر ی عکس بگیر چیزی پاره نشده باشه خدای نکرده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.