رفتم تو ماه هفتم 😍♥️

تصویر
۸ پاسخ

بچه اگه خرداد به دنیا میاد هم کلاه هم جوراب هم دستکش نباید استفاده کنی این چیزا خیلی وقته منع شده

باهمیم پس مبارکه منم رفتم تو ماه هفتم

به سلامتی گلم ❤️

مبارک باشه منم فردا پس فردا دورقمی میشم😍

به سلامتی😍

بعضی وقتا خیلی زود میگذره واقعا🥲

بسلامتی باشه عزیزم
بنظرم سریع ترین ماه
همین ۷

عه منم😍

سوال های مرتبط

مامان mahi مامان mahi هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان 🧿❣️شروین❣️🧿 مامان 🧿❣️شروین❣️🧿 ۷ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهشتم بارداری