۷ پاسخ

من اصلا نگرفتم از این محصولات
برای چیه ؟حتما باید بگیریم ؟

آی بانو خیلی خوبه عالیه سایت داره تو روبیکا و ایتا هم کانال داره

من از سایت هورانیک گرفته بودم... چندمدل... راضیم دارم استفاده میکنم... دخترم همشو دوست داره خداروشکر

تصویر

ازاین خانومه میتونین سفارش بدین تو روبیکا..همه چی طبیعی و عالیه..همه چیم دارن..میتونین براساس رفلاکس حساسیت یاهرچیز دیگه ای مواد داخلش روکم یازیادم بکنین

تصویر

میشه اگر سفارش دادی و خوب بود بهمون بگی

www.hakimbanoo.com
www.ibanoo.ir

منم از حکیم بانو میخوام خرید کنم ولی نمیدونم سایت دارن یانه فعلا هم که اینستا قطعه

سوال های مرتبط

مامان هانیس جون🐣🧸🤎 مامان هانیس جون🐣🧸🤎 ۱ سالگی