من اصلا نگرفتم از این محصولات
برای چیه ؟حتما باید بگیریم ؟
آی بانو خیلی خوبه عالیه سایت داره تو روبیکا و ایتا هم کانال داره
من از سایت هورانیک گرفته بودم... چندمدل... راضیم دارم استفاده میکنم... دخترم همشو دوست داره خداروشکر
ازاین خانومه میتونین سفارش بدین تو روبیکا..همه چی طبیعی و عالیه..همه چیم دارن..میتونین براساس رفلاکس حساسیت یاهرچیز دیگه ای مواد داخلش روکم یازیادم بکنین
میشه اگر سفارش دادی و خوب بود بهمون بگی
www.hakimbanoo.com
www.ibanoo.ir
منم از حکیم بانو میخوام خرید کنم ولی نمیدونم سایت دارن یانه فعلا هم که اینستا قطعه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.