دکتر من قبل عید ۱۲ واسه تک قلو میگرفت
۱۷ واسه دوقلوهایی که شکم اولن
ولی الان بعد از عید نمیدونم نرخاشون چجوری شده
یه خانومی که دو قلو داشت میگفت زیر میزی دکتر راهم دوبرابر دادن
ن من زایمانم تامین رایگان شد
من شنیدم دو برابره حتی سونو و اینام بیشتره
بله ي خانمه دوقلو داشت بمن گف هرقل با قيمت جدا حساب ميشه برا منم خيلي عجيب بودش
وا ن بابا
مگ دونه ای حساب میکنن؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.