سلام برای زایمان حتماً باید سزارین بشیم یا طبیعی هم میشه برای دوقلویی

۳ پاسخ

بیمارستان دولتی به من گفت طبیعی دعوا شد رفتم خصوصی سزارین

طبیعی هم میشه اگه بدنت امادگی داشته باشه و دوتاشون سرشون پایین باشه طبیعی ولی اصولش اینه باید سزارین بشن من خودم وقتی بستری شدم نصف شب دردم گرفت و دکتر شیفت مجبورم کردم طبیعی زایمان کنم چون قل اولم به سر بود دومی به پا یه دعوای به پا کردم اخرش سزارینم کرد😂

سزارین

سوال های مرتبط

مامان معنا 🐣 مامان معنا 🐣 هفته یازدهم بارداری