اره منم روز 35 سیکل 19000 بود طبیعیه، برای من تک قولو هست، البته عدد بتا ب دوقولو بودن ربطی نداره، دوستم 197 بود دوقولو
برای سه روز تاخیر خیلی زیاده به احتمال زیاد همون دوقلو هستش نمیدونم سونو بری معلوم میشت
مبارکه . خوبه عزیزم
شاید دوقلو باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.