بچم سنی‌ها اش ی کم چرکی شده دوا خانگی چی بهش بدم

۱ پاسخ

اگر دکتر ببرین خیلی بهتره چون سنش کمه خطرناکه.ولی من پسرم سرفه داشت دکتر زیترومکس به مدت سه روز هر ۲۴ ساعت یک ونیم سی سی بهش میدادم و بخور سرد تو‌خونه روشن میکزدم.برای درمان خانگی هم پرسیدم گفتن میتونی تخم به به اندازه یک نصف قاشق تو استکان ابجوش بریزی تا لعاب بده بعد همونو بدی بچه بخوره خوبه ضرر نداره

سوال های مرتبط

مامان محمد اسحاق مامان محمد اسحاق ۱ ماهگی
مامان آتریسا مامان آتریسا ۱۶ ماهگی
مامان علی آقا😍🩵 مامان علی آقا😍🩵 ۱۳ ماهگی
مامان دوتا پسرعشق👣🫀 مامان دوتا پسرعشق👣🫀 ۶ ماهگی