هیچی عزیزم طبییه خودش بعد یکی دو روز میره
دکتر ب دخترم کرم اگزاسین داد
عزیزم عادیه
الان برای دخترم یک هفتست ک کامل خودش رفته
هیچی خودش خوب میشه
هیدروکورتیزون موضعی روزی دومرتبه
بابا جوش نیست گرمی اس همه نوزاد ها میزنن پودر بچه بزن باشیرت بشور صورتشو هرصبح پاماد نزنی لک میشه
برای پسرم دکتر نوشت خیلی خوب بود روزی دوبار زدم به صورتش همه اش از بین رفت
کرم آ چشمی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.