۴ پاسخ

من وسطای ۴ماه کمکی دادم

من به نظر پزشکش از ۴ ماه و۱۵روز بالعاب شروع کردم تا ۱۰روز بعد ۱۰روزبا فرنی والانم بهش فرنی .حریر بادوم .سوپ.پوره سیب .هویج .با بیسکویت مادر بهش میدم

یکی از فامیلامو بچش مریض شد بردش دکتر آزمایش داد گفت معده میکردم داره چون قبل ۶ ماه غذا خورده

من فرنی میدم 4روزع شروع کردم حریرع بادوم رو امتحان نکردم

سوال های مرتبط

مامان ߊ߬ܝ‌ࡅ࡙ߊ‌ࡅ߭ߊ مامان ߊ߬ܝ‌ࡅ࡙ߊ‌ࡅ߭ߊ ۱۱ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۶ ماهگی