خانمها کسی تو 4ماهگی سرلاک داده ب بچش

۳ پاسخ

من حریره بادوم و فرنی میدم

با فرنی ساده و حریره بادام شروع کن ک طبیعیه..خیلی بهتره..منم میدم

اره من دارم میدم با نظر دکترش

سوال های مرتبط

مامان ߊ߬ܝ‌ࡅ࡙ߊ‌ࡅ߭ߊ مامان ߊ߬ܝ‌ࡅ࡙ߊ‌ࡅ߭ߊ ۱۱ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۶ ماهگی