آخ از دست این شوهرا بیشترموقعها منظوری ندارن ولی نمیدونن با حرفشون خیلی دل میشکنن
چه فایده داره معذرت خواهی وقتی خوردت کرده بگو منم زنگ میزنم به خانوادم میگم از شوهر شانس نیووردم بعد معذرت خواهی میکنم
بعد بگو تو اینجوری به مادرت گفتی میدونی چه چهره ای از من جلوش ساختی الان پیش خودش میگه چی به سر بچه من داده که اینجوری میگه
هیچی چند روز محلش نمیدادم تا بفهمه
من ۹ ساله ازدواج کردم کوچیکترین بحثی بینمون پیش بیاد کف دست ننشه، انققققد باهاش حرف میزنم که نرو هرچیو بگی بدتر میشه این زندگی گوش نمیکرد میگفت تو از ننه بابام قول ساختی یا میزد زیرش میگفت نه من نگفتم ، یبار دست مادرشو گرفتم گفتم مامان خواهش میکنم میاد بهتون میگه این بچه ننه س شما اینجوری بارش اوردی ک هرچی بهش میگذره تو زندگیش سرکارش هرجا هرچی شد بیاد بهت بگه، چون مادر شوهرمم میذاشت کف دست دختراش، گفتم بهش بگو به من ربطی نداره مگه خوشی هاتو میای بگی خودت صاحب زندگی شدی خودت زیر سقفت مشکلتو حل کن ننشم الهی خیر نبینه گوش نمیکرد ب حرفم از خداش بود ریزودرشت زندگی مارو با خبر بشه، انقد این گوهارو خورد ۹ ساله روی خوش زندگی رو ندیدم، الانم ۲ ساله که همه خانوادش خواهر مادرشو گذاشتم کنار رفت و آمد نمیکنم عاقبت این شد
بگو یدفعه جلو مادرش بگه معلوم نیس چ ثوابی کردم خدا همچین خانمی بهم داده
بگو اون زمان میبخشم
حالا تو از شوهر کردن شانس آوردی؟
میگفتم زنگ بزنه مامانش و بگه موضوع چی بوده...اما از دعوامون صحبت نکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.