۲ پاسخ

با با چه خبرتونه شاید تو تایپ بنده خدا اشتباه تایپ کرده یا حواسش نبوده گوشیش تغییر داده
شما اصل موضوع رو جواب بدید
والا من با اینکه شبا دیگه نمی‌بندم باز فکر میکنم هنوز خیلی زود

پمپرز
بگو مایبیبی چ کاریه خب😶

سوال های مرتبط

مامان عمار خان🐥 مامان عمار خان🐥 ۱۷ ماهگی