وا الان ؟
مگه بی عقلن
حداقل وقت از پوشک گرفتن بعد از دو سالگی
الان خیلی زوده .صبرکن تا حداقل ۲سالگی
الان زوده دو سال ب بعد
سال دیگه همین موقع ها دیگه میدونه .
الان که زوده بچه و اذیت نکنید
زوده الان فعلا نمیفهمن که
2/5سال به بعد سن طبیعیشه خودشون درک میکنن میگن الان خیلی زوده
باعث اضطراب و وسواس میشه تو بزرگسالی
الان که زودهههه
الان زوده طفلکا متوجه نمیشن که
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.