۱۲ پاسخ

وای اصلا نه من به نجسی و پاکی خیلی حساسم بالاخره تو خونه غذا میخوریم سفره پهن میکنیم

وااای خونرو کثیف کنن
نهههه
خونه نجس و بوی بد میگیره

من میبرم حیاط باز میزارم هراز گاهی میبرم دستشویی میگم جیش کن اونم اگ باشه میکنه نباشه میگ ن 😅

زندگی بو چیز🤮🤢 میگیره ،یه روز دو روز که نیست ،نمیشه الان خیلی زوده

وا بشاشه به زندگیمون؟😂

من من😂🤣😂 عب نداره عید میشورم

من دارم جیش یادش میدم البته هر نیم ساعت میبرم آبگرم میریزم روپاهاش با خنده وجیش جیش کنان جیش میکنه میارمش شورت عینکی پاش میکنم اگ پی پی کرد نریزع😅

آخه جیش نمیگه که

من باز میزارمش ولی نیم ساعت بیست دقیقه بگذره میبرم سرویس چند ساعت اینجوری میکنم بعد مایبیبی میگیرم

آره بابا گناه دارن پسر من که تا یکم بیشتر بسته میمونه کلا تاول میزنه و دستش رو پوشک شه دلم می‌سوزه واسش باز میذارمش باز سر زمستونی می‌شورم فاشا مو

من روزا دخترمو باز میزارم هی تند تند میبرمش دستشویی ولی شبا پوشک میکنمش

من دوست داشتم خانه دار بودم پوشک نمیکردم و از این فرصت استفاده میکردم تلاش کنم از پوشک بگیرم. الان کلمه پی و جیش رو یاد گرفته ولی بعضی وقتا بعد حادثه میگه 😂

سوال های مرتبط