چون کلا ن فقط شیر هرچیزی ک بچه بهش وابسته هست. رو وقتی ازش میگیری بخاطر اون ترک و وابسته بودنش به اون چیز
بچه ممکنه تب. کنه یا اسهال بشه
برای همون بهتره هوا گرم نباشه که بدتر اذیت نشه
تب و اسهال میشه صبر کن هوا خنک شد بعد بگیر
ن بابا بنظرم ربطی نداره از شیر بگیر اگه توان شیر دادن نداری منم یه ماه پیش پسرمو از شیر گرفتم
بخاطر گرما و بدقلقی و کم آبیه بدن
بگیرش از شیر ولی مایعات زیاد بده
زود نیست برای از شیر گرفتنش؟؟؟؟
دیگ هوا ک خنک شد بگیر اول پاییز
سوال منم هست
چونکه ممکنه بچه مریض بشه و تب و اسهال بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.