۸ پاسخ

چون کلا ن فقط شیر هرچیزی ک بچه بهش وابسته هست. رو وقتی ازش میگیری بخاطر اون ترک و وابسته بودنش به اون چیز
بچه ممکنه تب. کنه یا اسهال بشه
برای همون بهتره هوا گرم نباشه که بدتر اذیت نشه

تب و اسهال میشه صبر کن هوا خنک شد بعد بگیر

ن بابا بنظرم ربطی نداره از شیر بگیر اگه توان شیر دادن نداری منم یه ماه پیش پسرمو از شیر گرفتم

بخاطر گرما و بدقلقی و کم آبیه بدن
بگیرش از شیر ولی مایعات زیاد بده

زود نیست برای از شیر گرفتنش؟؟؟؟

دیگ هوا ک خنک شد بگیر اول پاییز

سوال منم هست

چونکه ممکنه بچه مریض بشه و تب و اسهال بشه

سوال های مرتبط