سلام دکترم قرص اسپرین بهم داده براچی داده کسی میخوره؟

۶ پاسخ

اونایی ک سابقه سقط بخاطر غلظت خون و جنین ای یو جی آر داشتن از اول بارداری بهشون میدن
باعث افزایش خونرسانی و رقیق شدن خون میشه

برا جلوگیری از لخته شدن خون

من فشار شریان رحمیم بالا بود بخاطر اون اسپرین داده

من از قبل بارداری میخورم برا خون‌رسانی ب جنین وغلظت خونه

اره من هم اسپرین میخورم هم انکسوپارین میزنم

برا خونرسانی به جنین به منم داده

سوال های مرتبط

مامان بلوبری مامان بلوبری هفته سی‌وششم بارداری
مامان کمیل و کیهان🩵 مامان کمیل و کیهان🩵 روزهای ابتدایی تولد