سلام خانما دکترم به من قرص آسپرین داده نمی‌دونم چرا

۷ پاسخ

به منم داده

ب منم داده

منم میخورم واسه خون رسانی به جنین

واسه خونرسانی بیشتر به جنین نگران نباش منم میخورم سر بارداری قبلیمم میخوردم

خون رسانی بهتر به جنین احتمالا غلظت خون داشتی

نگران نباش تو سونوی ان تی میبینن وضعیت شریان خون رحم رو میدن که خونرسانی راحت تر باشه نگران نباش به منم دادن لکا بینی ام خوب بشه میخورم

خواهش میکنم عزیزم

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان بهترین هدیه خدا مامان بهترین هدیه خدا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ابوالفضل و نورا مامان ابوالفضل و نورا هفته سی‌وسوم بارداری