دکترم آسپرین داده برام 'چرا آخه خطرناک نیست؟

۱۰ پاسخ

منم شبی ۲ تا دوز ۸۰ میخورم

عزیزم آسپرین خون رسانی به جنین رو بهتر میکنه

دکتر داده بخور بابا

نه منم مصرف میکنم

نه برای شریانات رحمیه منم سر بارداری پسرم هر روز خوردم تا ۱ هفته قبل سزارینم

نه منم روزی یه دونه میخورم

برای خون رسانی بهتر به جنینه منم دکتر بهم داد گفت تا ۳۴ هفته

نه خیلی هم خوبه برای خونرسانی رحم عالیه

منم دکترم بهم داده آسپرین ۸۰ خوبه بخور خون رو رقیق میکنه

ب منم داده نه خیلی هم لازمه

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان بهترین هدیه خدا مامان بهترین هدیه خدا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان یا ضامن اهو مامان یا ضامن اهو هفته سی‌وپنجم بارداری