خانما چند روزه اسید معده اذیتم کرده راهکارش چیه😥🥺
بارداری

۶ پاسخ

شربت آلومینیوم آب رو آتیشه

برو دکترت برات فاموتیدین بنویسه ، من ازاون میخورم خیلی بهترم میکنه

پنتوپرازول ۱۲ ساعتی بخور

شیر ماست خیار اینا خیلی خوبه و یا به دکترت بگو بهت شربت یا قرص بده من یه قرص بهم داد هروقت که اسیده معدم میزنه بالا میخورم سریع خوب میشم

من قرص لانزو دکتر برای اسید معدم نوشته خیلی جواب برای من

چای نخور ، غذاهای ترش ، رب گوجه و گوجه اینا رو نخور
قرص پنتوپرازول ناشتا هم من دارم میخورم دکتر داده

سوال های مرتبط

مامان دونه قشنگم مامان دونه قشنگم هفته سی‌وهفتم بارداری