سلام خانما
برا کاهش اسید معده چیکار کنیم؟؟؟
بارداری #

۸ پاسخ

شربت ادی ژل بخور

تنها چیز عالی میوه به و بادوم درختی

شربت لاکسی ژل

ادامس نعنایی بعد غذا هم خ کمک کنندس...و شربت ام جی

دکتر به من پنتاپرازول داد ناشتا بخورم دیشب من مردم امروز خوردم ببینم تاثیر داره یا نه

وقتی غذاخوردی سریع دراز نکش یکم نشسته باش مثلا بیست دقیقه بعدش میتونی دراز بکشی اگه خیلی شدید داره اذیتت میکنه دکتر برات شربت معده مینویسه

شربت ام جی

چیزای اسیدی نخور

سوال های مرتبط

مامان شاتوت🐣 مامان شاتوت🐣 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته سی‌ام بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌ویکم بارداری