۱۴ پاسخ

نعناع خشک بخور

کارایی که من میکردم
مثلا دوسه روز جوابه بعد دیگه نه

شیر خنک خنک در حد یکم بخور که خنثی کنه اسید معدت مخصوصا شب


ادامس استفاده میکردم که خیلی خوب بود ولی چندروز جواب بود

بادام انقد تو دهنت بجو که نرم نرم بشه


اینو با مشورت پزشکت انجام بده به من قرص پنتوپرازول داد یدونه خوردم جواب بودچون میگفتن زیاد قرص اینا خوب نی

تا میاد بالا روی پهلوی چپ دراز میکشم . وقتی به پهلوی راستم میسوزه سرمعدم

فقط شربت معده المینیوم ام جی دوای دردمعده من

اندازه یک عدس کندر بجو ولی قوت نده بنداز دور
اگه نداری ادامس بجو

خیار با نمک-نون خشک میونم با دارو زیاد خوب نیس میشینم تا درست بشه

شبا فاموتدین ۴۰ بوخور
واسه من که خیلی جوابه
اگه هم تو طول روز میسوزه نصفش کن نصف روز بوخور نصف شب

فقط همینو بگیر

تصویر

فقط کپسول لانزو میتونه آرومت کنه
دکترم برام نوشت واقعا عالیه

اگ دیابت نداری هندونه خیلی خوبه ماست خیلی خوبه یا نون خشک

ادامس تریدنت من میخورم خوبه من ترش میکنم

لانزو قبل صبحانه برای من معجزس ی روز نخورم اسید معدم دیوونم میکنه

منم همینجورم .الان یه چایی با فلفل سیاه خوردم بهتر شدم امتحان کن

قبل غذا فاموتیدین ۴۰بخور

سوال های مرتبط

مامان دونه قشنگم مامان دونه قشنگم هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دلوین🩷 مامان دلوین🩷 هفته بیست‌ونهم بارداری