اسید معده منو کشت نمیتونم بخابم چیکار کنم

۱۱ پاسخ

پنتاپرازول رو صبح ناشتا بخور

فاموتیدین بخور هر دوازده ساعت
از معده ی من بدتر نیستی که هرروز خون بالا میارم
با فاموتیدین دیگه سوزش ندارم هر دوازده ساعت یه فاموتیدین میخورم
یه وعده اگه یادم بره معدم میسوزه

😭😭😭ای خدا چقد سخته

خیار بخور بهترین مرحم

من پزشکم بهم کپسول داد

صبح ها ناشتا قرص پنتامرازول بنداز

شربت الومینیوم منیزیوم بخور

منم اینجوری بودم نشسته میخوابیدم🥲

یه لیوان شیرسرد بخور (بدون خرما و ..)
بعدم با دوتا بالش و به پهلوی چپ بخواب

شربت آدی ژل بخر
ی مقدار بخور معدتو آروم میکنه
مخصوص خانمای بارداره

منم همینطور بودم دکترم دارو داد

سوال های مرتبط

مامان هانا مامان هانا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نفس مامان نفس هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان معجزه خدا
😍😍😍 مامان معجزه خدا 😍😍😍 هفته هجدهم بارداری
مامان علیهان🩵 مامان علیهان🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان شاتوت🐣 مامان شاتوت🐣 هفته بیست‌وپنجم بارداری