مامانا سوزش معده منو کشت چیکار کنم 🥺

۵ پاسخ

فاموتیدین ۲۰ بخور

دکترم به شربت آدی ژل داده
دو قاشق میخورم عین آب رو آتیشه
مزشم اذیت کننده نیست

اگه بخوای مثل من قرص نخوری ادامس بخور یکم تسکین میده

دکتر ب من قرص داده ناشتا میخورم خوبه

منم کشته 😩
من فقط تحملش میکنم🥲

سوال های مرتبط

مامان یاسین مامان یاسین هفته سی‌ونهم بارداری
مامان پریا خانوووووم مامان پریا خانوووووم ۹ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان بچه‌رییس🫧💙 مامان بچه‌رییس🫧💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان بچم💓 مامان بچم💓 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان کارن 🩵🧸 مامان کارن 🩵🧸 ۸ ماهگی
مامان حسین اقا مامان حسین اقا روزهای ابتدایی تولد
مامان ریحانه🩷 مامان ریحانه🩷 ۱ ماهگی