فاموتیدین
الهی بگردم
فقط فاموتیدین منو اروم میکرد
عه درده من🤣خندم میگیره چون چند دفعه اس دارم تیمارستانی میشم از این درد و راهیم نیست اخرش میرم دکتر یه سرم میزنه برام
یه شربته فقط ادی ژل ضد اسید
برا من ک دیروز هبچ فایده ایی نداشت ار ساعت دو ظهر تا هشت شب درد داشتمو گذیه میکردمو بالا میاوردم
چقدر سخته وای میفهممت🫠
ب من شربت داد دکتر
نون خشک بدون جوش شیرین با ارد کامل گندم پیدا کن بخور عین ژلوفن عمل میکنه
پنتوپرازول عصرا بخور
من شربت ضد اسید آدی ژل میخورم و غذایی هم رعایت میکنم
من ماه های اول اینطوری بودم دکتر بهم قرص فاموتیدین۴۰داد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.