خانماا چکار کنم برا اسید معده معدم کشت منو بخدااا😭😭😭😭

۸ پاسخ

فاموتیدین

الهی بگردم
فقط فاموتیدین منو اروم میکرد

عه درده من🤣خندم میگیره چون چند دفعه اس دارم تیمارستانی میشم از این درد و راهیم نیست اخرش میرم دکتر یه سرم میزنه برام
یه شربته فقط ادی ژل ضد اسید
برا من ک دیروز هبچ فایده ایی نداشت ار ساعت دو ظهر تا هشت شب درد داشتمو گذیه میکردمو بالا میاوردم
چقدر سخته وای میفهممت🫠

ب من شربت داد دکتر

نون خشک بدون جوش شیرین با ارد کامل گندم پیدا کن بخور عین ژلوفن عمل میکنه

پنتوپرازول عصرا بخور

من شربت ضد اسید آدی ژل میخورم و غذایی هم رعایت میکنم

من ماه های اول اینطوری بودم دکتر بهم قرص فاموتیدین‌۴۰داد

سوال های مرتبط

مامان 🩷لمیا🩷 مامان 🩷لمیا🩷 ۸ ماهگی
مامان نفس مامان نفس هفته سی‌ام بارداری
مامان یاسین مامان یاسین هفته سی‌ونهم بارداری
مامان پریا خانوووووم مامان پریا خانوووووم ۹ ماهگی