سوزش سر معده منو کشت انگار رو معدم اسید مونده

۹ پاسخ

هروقت اسید معدم زیاد میشه میخورم
ولی حتما نیم ساعت تا یه ساعت بعد غذا باشه

منم دکترم قرص لانزو داد میخورم خوب شدم

شربت آنتی اسید بگیر بخور منم با تجویز پزشکم میخورم

یعنی خواهر من سزویسم از اسید معده😑
فاموتدین ،آدی ژل،کندر همه چی هم میخورم ولی موقتی آروم میکنن

بخاطر موهای بچس 🤩

اینو بگیر معرکه اس آب رو آتیشه

تصویر

فاموتادین ۲۰ بخور

من‌از ۱۲ هفته اینطوریم

فقط شربت آدی ژل، اب رو اتیشه

سوال های مرتبط

مامان بچه‌رییس🫧💙 مامان بچه‌رییس🫧💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۴ ماهگی
مامان یاسین مامان یاسین هفته سی‌ونهم بارداری
مامان پریا خانوووووم مامان پریا خانوووووم ۹ ماهگی
مامان 🩷لمیا🩷 مامان 🩷لمیا🩷 ۸ ماهگی
مامان علی آقا🩵 مامان علی آقا🩵 روزهای ابتدایی تولد