این سوزش معده تا کی هست؟
کشت منو

۸ پاسخ

پدرم دراومده بااين معده درد همش اسيدميده بالا

هرزمان سوزش گرفتی یه ادامس نعنایی حتماااا تو‌دهنت باشه و بجو کاملا اسید معدتو از بین میبره
من که نابود بودم الان هرموقع اذیت میشم این کارو می‌کنم واقعا تاثیر داره 🙏🏼🌹

به من دکتر پنتوپنازول داده صبحا میخورم بهترشدم

من از ۵ شروع شد تا الان فکنم تا اخر باشه 💔🥲

اگه بعد از غذا دراز نکشید یا به پهلوی چپ بخوابید سوزش نمیگیرید من ندارم خداروشکر فقط یکی دو ماه اول بود

من ازدوماهگی داشتم تاالان ینی مردمو زنده شدم هرروز فاموتیدین میندازم اصلا قابل تحمل نیست سوزش معدم اصلا

تا تهش منم از ۶ماهگی شروع شد

آره منم خیلی معده ناجور

سوال های مرتبط

مامان یاسین مامان یاسین هفته سی‌ونهم بارداری
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۴ ماهگی
مامان علیهان بالام 🩵 مامان علیهان بالام 🩵 ۶ ماهگی
مامان 🩷لمیا🩷 مامان 🩷لمیا🩷 ۸ ماهگی
مامان کوشولوم💕 مامان کوشولوم💕 ۷ ماهگی