اسید معده چرا برگشته دوروزه کشت منو

۸ پاسخ

منم دارم🫣

منم چند روزه شبا اینجوری میشم

تو هفته شما خیلی زیاده دوهفته دیگه کمی کم میشه و تا هفته های اخر ادامه داره ناپرهیزی نکن عزیزم همچی هم باهم نخور که کنترل بشه

وای منم برگشته دوروزه صبا پدرم درمیاد
کف بالا میارم بعدم تلخخخ واییی روتون گلاب خیلی بده

منم تازگیا دارم

خیلی کوفته من یه ماهه اینجوری شدم خیلی بده الان شیر سرد که میخورم تاچندساعت ارومم

حالا حالاها ادامه داره🥲

منم دارم🥲

سوال های مرتبط

مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۴ ماهگی
مامان بچه‌رییس🫧💙 مامان بچه‌رییس🫧💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان یاسین مامان یاسین هفته سی‌ونهم بارداری
مامان پریا خانوووووم مامان پریا خانوووووم ۹ ماهگی
مامان علی آقا🩵 مامان علی آقا🩵 روزهای ابتدایی تولد