سوزش معده منو کشت راهی داره مردم بخدااا😭

۱۳ پاسخ

دکترم بمن‌پنتوپرازول داد وااااای آبه رو آتیش شدبرام

من بدترم،اونقد اذیتم که عق میزنم

شربت لاکسی ژل مثل آب رو اتیش

منم معدم بدتر شده به دکترم گفتم بهم شربت معده داده

شربت الومیینیوم ام جی

فاموتبدن 40 میخورم

یه قاشق شربت الومینیوم ام جی بخور خیلی خوبه من زود اروم میشم

پنتاپرازول ناشتا بخور

منم داشتم دکتر برام فاموتیدین ۲۰ نوشت گفت هر وقت سوزش داشتی بخور
بعد تا یک ساعت بعد غذا گفت دراز نکش غذاهای ادویه دار نخور رعایت کردم بهتر شدم

فاموتیدین بخور

به دکترت بگو من معده درد داشتم بهم قرص داد بهترم

من نون خالی میخورم بهتر میشم

فقط قرص فاموتدین۴۰

سوال های مرتبط

مامان بچه‌رییس🫧💙 مامان بچه‌رییس🫧💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان یاسین مامان یاسین هفته سی‌ونهم بارداری
مامان علی آقا🩵 مامان علی آقا🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۴ ماهگی
مامان علیهان بالام 🩵 مامان علیهان بالام 🩵 ۶ ماهگی
مامان دیارا مامان دیارا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان 🩷لمیا🩷 مامان 🩷لمیا🩷 ۸ ماهگی
مامان نیهان بانو🥹❤️🤰🏻 مامان نیهان بانو🥹❤️🤰🏻 ۱۱ ماهگی