رفلاکس منو کشت قرص چی بخورم مردم خدا😭😭😭😭😭😭

۱۴ پاسخ

منم همینطور هرشب معده ام میسوزه نمیتونم ن غذا بخورم ن بخوابم همش هم شربت ادی ژل میخورم

من پنتومید ۴۰ میخورم صبحها قبل صبونه

لانزوپرازول ناشتا

طبیعیه منم دارم ولی شدید نیست خیلی....میشه بدونم بچتون چ مدلیه پوزیشنش بریچ یا سفالیک؟

تن تن ولی مقدارکم غذا بخور عزیزم

پنتوپرازول40 ناشتابخوری جوابه

وای من از زیر سینم تا پایین هم میسوزه هم درد می‌کنه

به من دکترم قرص امپرازول داد ناشتا میخورم بهترم

متوکلوپرامید

ناشتا پنتوپرازول و در طول روز اگه باز اذیت شدی فاموتیدین

کی میشه منم بشم ۳۱ هفتههه همین الان خسته شدم🩵😂

فاموتیدین

فاموتیدین

فاموتیدین

سوال های مرتبط

مامان نیهان🍊 مامان نیهان🍊 ۴ ماهگی
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۴ ماهگی
مامان محمد مامان محمد ۵ ماهگی
مامان نگارنیکان نویان مامان نگارنیکان نویان روزهای ابتدایی تولد
مامان امیررضا🐣💙 مامان امیررضا🐣💙 ۲ ماهگی
مامان کوچولو 🌙 مامان کوچولو 🌙 ۱۴ ماهگی