ای خدااا تهوع سوزش ادرار کشت منو😭

۴ پاسخ

شاید عفونت داری منم داشتم به دکترم گفتم گفت الان نمیتونم دارو بدم بهت چون واسه جنین ضرر داره خودت رعایت کنی بهداشت و خوب میشی

سوزشت بخاطر عفونته حتما برو دکتر آب زیاد بخور تهوعت هم احتمالا از همونه

عفونت نداری؟
تهوع عادیه ولی سوزش عفونت داری باید سفیکسیم بخوری

سوزش ادرار از عفونته ،چک کردی؟

سوال های مرتبط

مامان محمد مامان محمد ۵ ماهگی
مامان علی آقا🩵 مامان علی آقا🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان 🧿معجزه خدا🧿 مامان مامان 🧿معجزه خدا🧿 هفته سی‌ویکم بارداری